پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250899
درخشان: سپاهان آن‌قدر پول دارد که مي‌‌تواند وزير بخرد!/ يا اين سيرک را تعطيل کنيد يا خصوصي سازي را انجام دهيد درخشان: سپاهان آن‌قدر پول دارد که مي‌‌تواند وزير بخرد!/ يا اين سيرک را تعطيل کنيد يا خصوصي
تاریخ انتشار : 1400/06/07 10:16:36
نمایش : 1008
سرمربي پيشين پرسپوليس گفت: با اين اوضاعي که در فوتبال داريم چه بهتر که زودتر اين سيرک را تعطيل کنيم يا اين‌که به سمت واگذاري اين باشگاه‌ها برويم. بعد از واگذاري هم تازه اول ماجراست و بايد سياست گذاري مالي درست داشته باشيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميد درخشان، سرمربي سابق سرخپوشان در گفت‌وگويي که با خبرنگار ورزشي شبکه اطلاع رساني راه دانا پيرامون نقل و انتقالات اين فصل پرسپوليس اظهار داشت: پرسپوليس پنجره نقل و انتقالاتي بدي نداشته اما معمولا طرفداران تيم‌هاي بزرگ انتظارات بيشتري در خريد بازيکن دارند اما در کشور ما به آن اندازه بازيکن با کيفيت وجود نداشته و خوب‌ها آن‌چنان زياد نيستند. تعداد تقاضاي بازيکنان در ليگ ايران زياد و تعداد عرضه کم است در نتيجه رقابت سختي براي خريد بازيکن شکل مي‌گيرد. با اين حال پرسپوليس بايد ضعف‌ها و نياز هاي خود را برطرف مي‌کرد.

وي افزود: بازيکنان جديد پرسپوليس بايد سعي کنند سريعا خود را با شرايط تيم وفق دهند و در کل کار سختي در انتظار پرسپوليس خواهد بود. در اروپا نيز وقتي بازيکني توسط يک باشگاه بزرگ جذب مي‌شود، روي آن‌ها زوم مي‌شود و کار سختي در انتظار آن بازيکن خواهد بود.
 
سرمربي پيشين پرسپوليس که خودش نيز سابقه مربيگري نوراللهي را دارد درمورد جدايي او تصريح کرد: مي‌گويند پرسپوليس فلان مبلغ را داده ولي نوراللهي نمانده. ولي اين را نمي‌گويند که الاهلي براي ۲ سال به او ۶۰ ميليارد داده. در فوتبال حرفه‌اي چنين اتفاقي طبيعي‌ست و اين بازيکنان نماينده ايران در ديگر کشورها خواهند شد. بايد آن‌ها را آزاد گذاشته و تحت فشارشان نگذاريم. بهتر است که دنبال جايگزينشان بگرديم و زيرساخت ماجراها را درست کنيم.
 
کاپيتان سابق پرسپوليس در خصوص فعاليت‌هاي سپاهان و تيم‌هاي صنعتي در بازار نقل و انتقالات تاکيد کرد: سپاهان بي سرو صدا همان کاري را انجام مي‌دهد که سرخابي‌ها انجام مي‌دهند با اين تفاوت که آقايان هزينه‌هاي اين دو را اسراف بيت المال مي‌دانند اما کسي به هزينه‌هاي سرسام آور سپاهان توجه نمي‌کند. سرخابي‌ها هميشه سيبل مي‌شوند و اين مشکل ناشي از خصوصي سازي‌ست. اگر باشگاه‌هايمان خصوصي باشند کسي به دخل و خرج آن‌ها توجهي نمي‌کند و اين بحث‌ها وجود خارجي ندارند. تيم‌هاي صنعتي مثل سپاهان با اين هزينه‌هايي که مي‌کنند، حتي وزير را هم مي‌توانند بخرند!
 
درخشان پيرامون باشگاه‌داري در ايران گفت: با اين اوضاعي که در فوتبال داريم چه بهتر که زودتر اين سيرک را تعطيل کنيم يا اين‌که به سمت واگذاري اين باشگاه‌ها برويم. بعد از واگذاري هم تازه اول ماجراست و بايد سياست گذاري مالي درست داشته باشيم، سپس بازاريابي کنيم و بعد با فعاليت‌هاي اقتصادي شرايط را حرفه‌اي تر کنيم. ما فقط در حرف حرفه‌اي هستيم و براي ول‌خرجي خوب حرفه‌اي شديم. وقتي نه حق پخشي داريم، نه پول بليتي، نه اسپانسري و نه فروش محصولي، چگونه در حد يک باشگاه عربي خرج مي‌کنيم اما آورده خاصي نداريم؟
 
درخشان درمورد حضور سجادي به عنوان وزير جديد ورزش ايران اذعان داشت: خوشحالم که يک ورزشي روي کار آمده و مشکلات را از اساس و پايه مي‌شناسد. اميدوارم او به عنوان نماينده جامعه ورزش، بتواند ما را رو سفيد کند و بعد سال‌ها فرياد ما بالاخره صدايمان شنيده شد. حال سجادي بايد تمام تلاش خود را جهت پيشرفت ورزش انجام دهد و سعي کند ورزش روي پاي خود بايستد.
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html